неділю, 6 вересня 2009 р.

Звіт по останній рибалці

Накінець-то дійшли руки написати про останню рибалку))

23 сернпя ми з батьком в 5-30 на моторі вийшли на воду та направились з села Липа в сторону ГЕС (це Волинська область, якщо що). Десь за півгодини вибрали місце, так що о шостій почали рибалити. Я почав з попера, і вже на третьому кидку взяла щука. Шкода, побачити її вдалось тільки після того як вона зрізала попера і стрибанула з води. Гарно так вигнулась, показала метровий живіт і пірнула на дно з приманкою за 120 грн :) Але був не час відчаюватись. Відразу після цього в батька на зацепі обірвався ужгородський стік, який він до цього успішно обловив. Ну, власне фінансові втрати на цьому і закінчились :) Стали недалечко від лілій, дно усе в корягах і рослинносі, тому продовжували ловити поперами. Десь за пів години я взяв гарного окуня грамів 400. Трішки пізніше взагалі взяв чудовий екземпляр грамів на 600 (може в вазІ помиляюсь, батько нехай підправить, бо на емоціях він мені міг більшим здатись :) ). Ну і було в мене кілька сходів, один чи два - вже не пам"ятаю. Саме важке при ловлі попером - не нервуватись коли окунь підпливає і атакує приманку, а ти на все це дивишся :))) так і хочеться його засікти )

Далі поплили на яму і там спробували ловити на віброхвіст. Ось тут вже папа відірвався :) Брав один за одним окунів, пізніше і в мене на віброхвіст пішов кльов. Сприяла і погода - було пасмурно, вітерець невеличкий. Було пару зацепів, але, на славу, обривів вже небуло. Ну, все гарне закінчується і о 10ій ми мусили пливти на базу.

В результаті нашої вдало рибалки в мене купа гарних вражень і сушиться гарна тараночка!





Немає коментарів: